Standardowa wysyłka gratis dla zakupów od 250 PLN

Reklamacje i zwroty

Reklamacje
 
Dokładamy wszelkich starań, aby produkt jak i obsługa zamówienia spełniła Państwa oczekiwania, a towar dotarł pełnowartościowy i wolny od wad. Jednakże istnieje możliwość reklamacji towaru, który dotarł uszkodzony lub uszkodził się podczas prawidłowego korzystania, a użytkownik nie przyczynił się do powstania wady.
 
Jak złożyć reklamację?
 
Zgłoszenie reklamacji następuje poprzez wypełnienie formularza reklamacji lub zgłoszenie reklamacji osobiście w filii firmy „GOLIAT Janusz Polaszek” – ul. Pilotów 9, 64-920 Piła.
 
Wypełniony formularz należy wydrukować lub w sytuacji braku możliwości wydrukowania należy go przesłać na adres kontakt@goliathome.pl.
 
Reklamowany towar wraz z wydrukowanym formularzem należy przesłać pod adres:
 
GOLIAT Janusz Polaszek
Ul. Pilotów 9
64-920 Piła
z dopiskiem „reklamacja”.
 
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

 
Zwroty
 
Masz aż 14 dni na zwrot towaru bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Aby to uczynić, wypełnij formularz zwrotu. Wydrukowany formularz zwrotu dołącz do dobrze zabezpieczonej paczki i odeślij na adres:
 
GOLIAT Janusz Polaszek
Ul. Pilotów 9
64-920 Piła
z dopiskiem „zwrot”.
 
Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza zwrotu, wyślij go na adres kontakt@goliathome.pl.
Towar zwracany musi być kompletny oraz w stanie nie noszącym śladów użytkowania.
 
Zwrócimy Ci pieniądze w terminie 14 dni od momentu poinformowania nas o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
 
Zastrzegamy sobie prawo do zwrotu środków dopiero w momencie otrzymania od nas towaru lub dostarczenia dowodu odesłania.