Reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, aby produkt jak i obsługa zamówienia spełniła Państwa oczekiwania, a towar dotarł pełnowartościowy i wolny od wad. Jednakże istnieje możliwość reklamacji towaru, który dotarł uszkodzony lub uszkodził się podczas prawidłowego korzystania, a użytkownik nie przyczynił się do powstania wady.
Jak złożyć reklamację?
Zgłoszenie reklamacji następuje poprzez wypełnienie formularza reklamacji lub zgłoszenie reklamacji osobiście w filii firmy „GOLIAT Janusz Polaszek” – ul. Pilotów 9, 64-920 Piła.
Wypełniony formularz należy wydrukować lub w sytuacji braku możliwości wydrukowania należy go przesłać na adres kontakt@goliathome.pl.
Reklamowany towar wraz z wydrukowanym formularzem należy przesłać pod adres:
GOLIAT Janusz Polaszek
Ul. Pilotów 9
64-920 Piła
z dopiskiem „reklamacja”.
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
Zwroty
Masz aż 14 dni na zwrot towaru bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Zgłoś swój zwrot wiadomością e-mail. Aby to uczynić, wypełnij formularz zwrotu. Formularz zwrotu dołącz do wiadomości e-mail oraz odeślij wraz z dobrze zabezpieczeonym towarem na adres:
GOLIAT Janusz Polaszek
Ul. Pilotów 9
64-920 Piła
z dopiskiem „zwrot”.
Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza zwrotu, wyślij go na adres kontakt@goliathome.pl.
Towar zwracany musi być kompletny oraz w stanie nie noszącym śladów użytkowania.
Zwrócimy Ci pieniądze w terminie 14 dni od momentu poinformowania nas o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
Jakie koszta Ci zwrócimy?
Zwrócimy równowartość ceny towaru oraz koszty doręczenia zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.
Zastrzegamy sobie prawo do zwrotu środków dopiero w momencie otrzymania od nas towaru lub dostarczenia dowodu odesłania.
Problem z pobraniem formularza? Nie przejmuj się. Wystarczy przekazać nam informacje dotyczące zwrotu lub reklamacji, numeru rachunku do zwrotu, opcjonalnie przyczyny zwrotu.